sreda, 11. marec 2015

O izbiri ponudnika spletnega gostovanja

Če želite imeti spletno stran, potrebujete tudi spletno gostovanje – sliši se logično, a ne? V poplavi ponudnikov različnih gostovanj pa je včasih težko ločiti seme od plevela, sploh če ste v teh vodah popolni novinec. Da bo gostovanje postala lažja izbira in odločitve za „pravega“ ponudnika ne boste obžalovali, smo vam pripravili kratek pregled najbolj pomembnih kriterijev, ki naj bi vplivali na izbiro ponudnika spletnega gostovanja.

Spletno gostovanje naj bo v državi, na katero cilja vaša spletna stran

Čeprav se bodo gotovo našli tudi nasprotniki te trditve in bodo imeli popolnoma legitimne argumente, vam še zmeraj svetujemo, da si gostovanje izberete glede na večinsko lokacijo spletnih obiskovalcev. Če bo vaša spletna stran namenjena slovenskemu občinstvu, izberite slovenskega ponudnika.

slovenska zastava
Izberite slovenskega ponudnika spletnega gostovanja.

Argument, ki govori temu v prid, je precej preprost in neposredno povezan z lokacijo strežnika, ki bo vplival na to, da se bo spletna stran hitreje naložila. Razlike se verjetno štejejo v sekundah, ampak včasih so prav sekunde tiste, ki vplivajo na to, ali boste spletno stran zapustili ali ne.

Koliko stane spletno gostovanje?

Slovensko gostovanje je lahko malenkost dražje v primerjavi s tujimi, a ima tudi številne prednosti, med njimi je podpora v slovenskem jeziku in isti časovni pas. Če se bo karkoli zalomilo in boste potrebovali pomoč, ste lahko prepričani, da bo prišla ob pravem času, pa še izognli se boste komunikaciji v  polomljeni angleščini.

Brezplačno spletno gostovanje? Ne, hvala!

Ne nasedajte takim zavajajočim ponudbam, ker na dolgi rok ne bodo prinesle nič dobrega. Če nič drugega, je brezplačno spletno gostovanje vprašljivo kar se tiče same varnosti. To je ena izmed tistih stvari, pri kateri se ne splača varčevati, vsaj ne na dolgi rok. Našli smo članek, ki dobro razloži, zakaj se je brezplačnemu gostovanju bolje izogniti.

Brezplačno gostovanje
Brezplačnemu gostovanju se raje izognite.

Vsak ponudnik ima različne pakete, zato izberite takega, ki bo po meri vaše spletne strani in ne bo presegal njene namembnosti, s čimer bo cena apriori nekoliko nižja.