ponedeljek, 13. april 2015

Kakšno naj bi bilo WordPress gostovanje?

Vam je besedna zveza 'WordPress gostovanje' razumljiva? Za vse tiste, ki ste na vprašanje odgovorili z ne, smo pripravili kratko razlago. Gostovanje je storitev, ki je potrebna pri tem, da je spletna stran dostopna prek interneta. Gre za najem strežnika pri ponudniku gostovanja, na katerem se hranijo datoteke, ki gradijo spletno stran. Kaj pa je WordPress? To pa je sistem oziroma platforma, na kateri se da zelo hitro postaviti spletno stran. Gre za CMS (ang. Content Management System), kar lahko prevajamo kot sistem za vnos in urejanje vsebin.

WordPress gostovanje
WordPress gostovanje

Ker več milijonov spletnih strani po celem svetu temelji ravno na platformi WordPress, se zelo pogosto poraja vprašanje, kateri tip gostovanja je za spletno stran WordPress najbolj priporočljiv. Katera je torej vrsta gostovanja, primerna za WordPress?

Kakovost gostovanja vpliva na hitrost delovanja spletne strani. Seveda tudi na zanesljivost, saj si želimo, da je naša stran vedno dostopna – da torej ni trenutka, ko nihče ne bi mogel spletišča obiskati. Zato se pri izbiri vrste gostovanja v prvi vrsti opiramo na odzivnost. Izbrati moramo takšno gostovanje, ki bo zagotavljalo nizko odzivnost, kar bo pozitivno vplivalo na obiskanost spletišča in zaznavanje le-tega s strani obiskovalcev.

Hitrost WordPress spletne strani
Hitrost WordPress strani
Ker WordPress platforma ni tako 'požrešna', v večini primerov povsem zadostuje deljeno spletno gostovanje. Vendar pa mora biti kakovostno, torej pri ponudniku z modernimi in hitro odzivnimi strežniki. Največkrat je ozko grlo WordPress strani nekje drugje, ne v spletnem gostovanju. Zato moramo, ko je spletna stran postavljena, le-to dobro analizirati in raziskati, zaradi česa morda prihaja do nizke odzivnosti. Pri tem si lahko pomagamo z naslednjima povezavama:

Povezavi sta v pomoč pri analiziranju težav, povezanih s hitrostjo delovanja spletnih strani. Tako lahko hitro vidimo, če je za težavo krivo WordPress gostovanje ali morda sama spletna stran (npr. prevelike slike ali neuporaba predpomnjenja).

Tudi za WooCommerce spletno trgovino, ki v osnovi temelji na sistemu WordPress, običajno deljeno gostovanje več kot zadošča. Za velike spletne trgovine z več (deset) tisoč izdelkov pa je smiselno, da pričnemo razmišljati o VPS gostovanju ali morda celo o zakupu namenskega strežnika.