nedelja, 25. november 2012

Optimizacija vaše spletne strani


Vsebina je kraljica vaše spletne strani. Vsebina mora biti optimizirana za ključne besede, ki se morajo na spletni strani pojavljati v točno določenem razmerju. Optimalno razmerje naj bi bilo 1:16, kar pomeni, da je na vsakih 16 besed ena ključna beseda. Če boste optimizirali vsebino vaše spletne strani, boste na iskalnikih dosegali višje pozicije med naravnimi rezultati. Če vaša spletna stran ponuja določene izdelke, naj ima vsak izdelek svojo podstran in vsaka od teh podstrani naj bo optimizirana za določene ključne besede.

Optimizacija spletnih strani


Ključne besede v iskalnikih:
  • Najprej se odločite, za katere ključne besede boste spletno stran optimizirali.
  • Preverite svojo konkurenco in ocenite, koliko časa boste potrebovali, da bo vaša domena visoko v iskalnikih.
  • Zakupite Google oglaševanje. Z tem programčkom boste čez noč ugotovili, za katere ključne besede se splača optimizirati
  • Keyword Planner je orodje, ki vam bo pomagalo pri ugotavljanju, katere ključne besede se največkrat iščejo.
Optimizacijo spletne trgovine boste najbolje dosegali s pisanjem člankov. Članke boste nato objavljali na registriranih računih na različnih blogih. Dobro je, da se članki objavljajo redno. V en članek je dobro vključiti ključne besede v istem razmerju kot pa na vaši spletni strani - 1:16. Članek naj bo dolg približno 250-350 besed. Pazite le, da članka ne boste kopirali od drugih, saj boste tako pristali med slabimi rezultati v iskalnikih, ali pa vas bodo spletni pajki celo odstranili iz iskalnikov.