Elementi, ki jih mora vključevati vsaka spletna stran
Kontakt in kontaktni obrazec
Ne glede na vrsto spletne strani, tudi če je to samo blog, mora nekje biti zapisan kontakt. Če nekoliko karikiram zadevo: bolj kot so resni namene, bolj mora biti kontakt izpostavljen. Ne pričakujte klica, če mora obiskovalec najti vašo telefonsko številko na eni izmed pozabljenih podstrani, in ne mislite, da vam bo nekdo poslal povpraševanje, če nimate izpostavljenega vašega e-naslova. Kontaktni obrazec je danes že tako samoumeven, da ga verjetno ni potrebno posebej poudarjati.
Poziv k dejanju – CTA gumb
Ko dobite obiskovalca, verjetno želite, da izvrši neko dejanje: doda izdelek v košarico, naloži vaš brezplačni priročnik ali se prijavi na obveščanje o e-novicah. Če ga k dejanju ne boste pozvali, ga ne bo izvršil – spletna stran mora vsebovati prave CTA gumbe na pravih mestih.
To je verjetno tudi eden izmed tistih elementov, ki loči profesionalen in pol-profesionalen končni izdelek.
Osnovna optimizacija
Spletna stran, ki nima urejene vsaj osnovne optimizacije, verjetno ne bo prav dolgo živela. Urejene povezave, strani in podstrani, optimalne ključne besede in dobra vsebina vas bodo dvignili iz povprečja. Več pozornosti kot boste temu namenili, lepša prihodnost vas čaka.
In zapomnite si naslednje: spletna stran, ki je sumljivo poceni, bo daleč od odlične. Raje plačajte malce več in se odločite za spletno stran, kot se šika.