Ko je vaša hitro delujoča spletna stran že postavljena, premislite še, pod kakšnim logo znakom boste predstavljali svoje podjetje. Zaprite oči in si predstavljajte znamenito rumeno črko M Mc'Donaldsa. Mislite, da bi bilo podjetje enako uspešno, če bi bil njihov logo sive barve?
Barve logo znakov so bolj pomembne kot sam logotip – samo pomislite na rdeč Coca-Cola znak, na mavrico barv Googla ali roza barva Barbie logotipa. Barva je lahko ključnega pomena za vsako znamko. Naj bo vaš logo intenzivno rdeč, skrivnostno črn ali živahno rumen; vsaka barva strankam nekaj sporoča.
Barve logo znakov so bolj pomembne kot sam logotip – samo pomislite na rdeč Coca-Cola znak, na mavrico barv Googla ali roza barva Barbie logotipa. Barva je lahko ključnega pomena za vsako znamko. Naj bo vaš logo intenzivno rdeč, skrivnostno črn ali živahno rumen; vsaka barva strankam nekaj sporoča.
RDEČA je povezana z živahnostjo ognja in krvi:
MODRA je povezana z globino in mirnostjo morja ter neba:
RUMENA je povezana z energijo in navdušenjem nad soncem:
ZELENA se navezuje na harmonijo narave:
VIJOLIČASTA je povezana s kraljevim udobjem:
ORANŽNA je povezana s srečo sonca in tropi:
ČRNA izraža formalnost in skrivnostnost noči:
Že veste, katero barvo boste uporabili oziroma kaj bi radi sporočili vašim strankam?