četrtek, 3. april 2014

Kaj sporoča barva vašega logotipa?

Ko je vaša hitro delujoča spletna stran že postavljena, premislite še, pod kakšnim logo znakom boste predstavljali svoje podjetje. Zaprite oči in si predstavljajte znamenito rumeno črko M Mc'Donaldsa. Mislite, da bi bilo podjetje enako uspešno, če bi bil njihov logo sive barve?

Barve logo znakov so bolj pomembne kot sam logotip – samo pomislite na rdeč Coca-Cola znak, na mavrico barv Googla ali roza barva Barbie logotipa. Barva je lahko ključnega pomena za vsako znamko. Naj bo vaš logo intenzivno rdeč, skrivnostno črn ali živahno rumen; vsaka barva strankam nekaj sporoča.

RDEČA je povezana z živahnostjo ognja in krvi:
Aktivnost, čustvenost, strast, zaupanje, ljubezen, intenzivnost, agresivnost.

Rdeč logotip

MODRA je povezana z globino in mirnostjo morja ter neba:
Udobje, vera, konzervativnost, razumevanje, jasnost, mirnost, zaupanje.

Moder logotip

RUMENA je povezana z energijo in navdušenjem nad soncem:
Veselje, živahnost, energičnost, svežina.

Rumen logotip

ZELENA se navezuje na harmonijo narave:
Mirnost, sproščenost, zaupanje, miroljubnost, upanje, povezanost.
Zelen logotip

VIJOLIČASTA je povezana s kraljevim udobjem:
Glamur, nostalgija, romantika, moč.
Vijoličen logotip

ORANŽNA je povezana s srečo sonca in tropi:
Entuziazem, ustvarjalnost, odločnost, spodbujanje mentalne aktivnosti.
Oranžen logotip

ČRNA izraža formalnost in skrivnostnost noči:
Drznost, resnost, luksuz.
Črn logotip

ROZA izraža ženstvenost:
Ljubezen, prikupnost, toplina, seksualnost, negovanost.

Roza logotip

RJAVA se povezuje z darovi zemlje:
Zanesljivost, podpora, odvisnost.
Rjav logotip

Že veste, katero barvo boste uporabili oziroma kaj bi radi sporočili vašim strankam?